- 18.12.2024 Systeemiset työmarkkinaongelmat vaativat systeemisiä ratkaisuja
- 01.12.2024 Kriisinaikainen päätöksenteko on tietämättömyydessä tarpomista
- 11.11.2024 Työllisyyden edistäminen on pirullinen ongelma
- 26.10.2024 Hyvä analyysi on välttämätön, joskaan ei riittävä ehto hyvälle politiikalle
- 22.05.2024 Luen ja kirjoitan – siis ajattelen?
- 27.03.2024 Ekosysteemiajattelu auttaa kehittämään palveluita, jotka vastaavat nuorten oikeisiin tarpeisiin
- 13.03.2024 Hyvin suunniteltu on puoliksi toimeenpantu – tai sitten ei
- 18.01.2024 Julkisen hallinnon strategiasta arvokkaiksi koettuihin palveluihin
- 12.01.2024 Mitä on tiedon huoltovarmuus?
- 13.12.2023 Kriisijohtaminen ei saisi vakiintua maan tavaksi
- 01.12.2023 Vasta luettu tutkimus voi olla vaikuttavaa
- 20.11.2023 Julkisen hallinnon strategia on näkemistä ja tekemistä
- 01.10.2023 Julkisesta arvosta sekä sen luomisesta ja kokemisesta
- 12.09.2023 Hyvä julkisen hallinnon strategia antaa suunnan, tunnistaa edistymisen ja mobilisoi resursseja
- 24.08.2023 Sosiaalisessa mediassa sananvapauden turvaaminen on yhteinen tehtävä
- 29.05.2023 Luovuus ei ole hallinnossa kirosana
- 21.04.2023 Tekoäly viranomaisten kriisijohtamisessa ja -viestinnässä – uhka vai mahdollisuus?
- 05.04.2023 Nyt on hyvä hetki rakentaa muutoskyvykästä valtionhallintoa
- 24.03.2023 Läpi sumuisen ajan - pandemian kestävä hallinto
- 01.03.2023 Julkinen toiminta on soutamista ja ohjaamista
- 01.01.2023 Sosiaalinen media vaatii viranomaisilta ennakointia
- 21.12.2022 Julkista politiikkaa fanittamassa
- 19.12.2022 Hyvä, paha yhteiskehittäminen
- 15.11.2022 Viisautta on tietää, mitä ei kannata tietää
- 02.10.2022 Muutoskyvykkyys on notkeutta yrityksen arjessa
- 06.09.2022 Hallinnon ja politiikan rajapinnalla
- 24.08.2022 Sosiaalinen media haastaa viranomaisviestintää
- 25.06.2022 Mistä ei voi vaieta, siitä pitää puhua
- 01.06.2022 Tule hyvä hallinto, älä tule paha hallinto
- 04.05.2022 Mahdottoman ajattelu on vaikeaa, mutta tarpeellista
- 30.03.2022 Tietoperustaisessa päätöksenteossa matka voi olla päämäärää tärkeämpi
- 01.02.2022 Digitaalisen teknologian käyttöönotto on organisatorinen oppimisprosessi
- 27.12.2021 Tieto hyvä, sanktio parempi, moraali paras
- 16.11.2021 Tiedon huoltovarmuutta tieteen ja politiikan rajapinnalla
- 03.09.2021 Palvelujen siiloista hyvinvoinnin systeemeihin
- 25.08.2021 Jälkiviisaus paha, kaukoviisaus hyvä, luottamus paras
- 13.07.2021 Vastaatko, kun kollegasi soittaa?
- 21.06.2021 Tietämättömyyden likainen tusina
- 09.04.2021 Pirullista peliä turuilla ja toreilla
- 23.03.2021 Ohjaus ja johtaminen ovat avainasemassa tulevassa sote-uudistuksessa
- 13.03.2021 Jatkuva epävarmuus ja kriisit korostavat tiedon huoltovarmuuden merkitystä
- 02.03.2021 Hallinto hyvä, johtaminen paras
- 02.01.2021 Voidaanko nuorten syrjäytymistä ehkäistä urheiluseuroissa?
- 07.12.2020 Kehollinen oppiminen näkyy ja kuuluu
- 05.11.2020 Iskee kuin miljoona volttia - kieli tulkinnan välineenä
- 20.10.2020 Kompleksisuuslinsseillä lisää näkökykyä koronasumussa?
- 11.09.2020 Paradoksi ristiriitaisista kehityspoluista avautuvana mahdollisuutena
- 01.07.2020 Visualisointi saa datan puhumaan äänellä, joka kuullaan
- 15.06.2020 Tietämättömyys organisatorisena hyveenä
- 08.06.2020 Kompleksisuusajattelu inspiroi systeemisen muutoksen kuvitteluun
- 01.05.2020 Nuorten syrjäytymisongelman ratkaisemisessa tarvitaan sosiaalisia innovaatioita
- 29.03.2020 Rahat ja henki
- 18.03.2020 Lainan sijaan luottamusta?
- 02.03.2020 Innovation Is Muddling through Ignorance
- 28.02.2020 Tuplasti taitoa, triplasti arvoa
- 01.02.2020 Yhteiskehittäminen ei onnistu ilman aktiivista kansalaisuutta
- 01.01.2020 Anna palautetta, mutta älä miten tahansa
- 08.12.2019 E-urheiluekosysteemissä avautuu houkuttelevia ekologisia lokeroita
- 21.10.2019 Pankkibisneksen hyvä, paha digiloikka
- 20.09.2019 Seuran värejä voi tunnustaa myös digitaalisissa verkkareissa
- 09.08.2019 Harmaantuva urheilufani – uhka vai mahdollisuus?
- 17.06.2019 Mitä silmät ei nää, sitä ei voi arvostaa?
- 01.06.2019 E-urheilu urheilullistuu, mutta säilyttää ominaispiirteensä
- 24.05.2019 Urheilua median melskeissä
- 03.05.2019 Mitä firman kannattaa tehdä, kun urheilija mokaa?
- 02.05.2019 Hiekkaa kenkien pohjissa – uhka vai mahdollisuus?
- 23.04.2019 Deeva-hanke plakkarissa
- 06.04.2019 Ihminen, sinä olet data
- 29.03.2019 Puoli miljardia ihmistä toimii polttoaineena urheilun ja e-urheilun hybrideille
- 20.03.2019 Innovaatiot eivät leviä pisaratartuntana
- 27.02.2019 Algorithms know what we like – but do we like what they want?
- 11.01.2019 Voiko urheilussa tehdä sekä oikein että hyvin?
- 21.12.2018 E-urheilu tarjoaa ikkunan tulevaisuuteen
- 07.12.2018 Piru piilee yksityiskohdissa, mutta näkyy kokonaisuudessa
- 17.11.2018 E-urheilun suosio kasvaa ryminällä
- 09.11.2018 Kuninkaallinen hölkkä - kaksisuuntaista brändin laajentamista
- 01.11.2018 Onko näyttöö vai ei?
- 24.10.2018 Uteliaisuus on hyve, jota kannattaa vaalia
- 14.09.2018 Voisiko urheilusponsorointi olla arvostusperusteista?
- 16.07.2018 Tavat voittaa ja käsitellä vääryyksiä urheilussa synnyttävät tai syövät arvostusta
- 15.06.2018 Onko e-urheilu Z-sukupolven avainkokemus?
- 02.06.2018 Tekoäly on tyhmä ilman eettistä ulottuvuutta
- 09.05.2018 Strategista ja operatiivista kaukoviisautta
- 04.05.2018 Hashtag #Olympialiike
- 03.04.2018 Tekoäly tulee, mutta ei jyrää meitä
- 24.03.2018 Minä myös ja anteeksi
- 05.03.2018 Asianajaja, informaatikko, riidanhaastaja, sillanrakentaja vai ilveilijä?
- 23.02.2018 Virtuaali- ja lisätty todellisuus muokkaavat penkkiurheilua uusiksi
- 14.02.2018 Muutos ei odota
- 16.01.2018 Anteeksipyyntö ei riitä, asiakas odottaa tekoja
- 05.01.2018 Creating (public) service innovations through data blending
- 29.12.2017 Tilannekuvasta tulevaisuustarinoihin
- 21.12.2017 Onko fantasiaurheilua e-urheilua aidoimmillaan?
- 13.11.2017 Roskasta rahaa eli "from trash to cash"
- 25.10.2017 Wow, mikä reissu!
- 13.10.2017 Kun tappio maistuu voittoa makeammalta
- 12.09.2017 Tosiasiat puhuttelevat, kun ne kehystetään yleisölle merkityksellisellä tavalla
- 25.08.2017 Kun hyökkäys on paras puolustus
- 21.06.2017 Toronto Blue Jays–Texas Rangers 3–1. So what?
- 07.06.2017 Normaaliksi ei synnytä, normaaliksi tullaan
- 10.05.2017 Polta merkki, älä koko metsää!
- 28.04.2017 Urheiluorganisaation johtaminen on ”business case”, joka pätevöittää moneen tehtävään
- 07.04.2017 Resilienssi lisää yritysten vikasietoisuutta
- 04.04.2017 Onko lohkoketjuteknologia jakamistalouden muutosajuri?
- 03.03.2017 Quo vadis, urheilufanittaminen?
- 14.02.2017 Arvoa voi tuhota monin tavoin
- 16.01.2017 Brändilähettilääksi ei synnytä, lähettilääksi tullaan
- 20.12.2016 Kun tiedosta tuli muovailuvahaa
- 02.12.2016 Twiitti päivässä pitää urheilijan kiinnostavana yleisön ja sponsoreiden silmissä
- 12.11.2016 How do we invest in well-being?
- 03.11.2016 D-pilleriä etsimässä
- 25.10.2016 Quo vadis, sosiaalinen investointi?
- 11.10.2016 Arvo ei ole kohteessa vaan kokemuksessa
- 23.09.2016 Suoremmin, luovemmin, osallistavammin - Arvon yhteisluontia sosiaalisessa mediassa
- 31.08.2016 Maslow ei tiedä, mitä asiakkaasi oikeasti haluaa
- 01.08.2016 Sävyanalyysi on yrityksen some-palohälytin
- 23.06.2016 Urheilija voi olla hyvä tarina vaikkei aina voittaisikaan
- 02.06.2016 Epäonnistua voi sekä hyödyllisellä että haitallisella tavalla
- 18.05.2016 Onko 50 minuuttia paljon vai vähän?
- 29.04.2016 Hyviä asiakaskokemuksia voi rakentaa sekä mielihyvän saavuttamisen että mielipahan välttämisen varaan
- 12.04.2016 Ei kerrota niille!
- 18.03.2016 Kovaa peliä Bostonissa - miten data-analytiikka muuttaa urheilua?
- 01.03.2016 Kuka pelkää uutta teknologiaa?
- 13.02.2016 Kompleksisuusajattelu auttaa ymmärtämään monimutkaisia ilmiöitä ja tapahtumia
- 08.02.2016 Tackling the unknown future
- 22.01.2016 Arvostusta voi hankkia muttei ostaa eikä myydä
- 03.01.2016 Pitääkö yrityksen pyytää anteeksi?
- 05.11.2015 Kun vähemmän on enemmän
- 23.10.2015 British European Airwaysin lento 609
- 17.09.2015 Some-kansa on puhunut - onko kukaan kuunnellut?
- 28.08.2015 Jotta totuus ei palaisi olympiatulessakaan
- 28.06.2015 Ansaitseeko urheilujohtaminen oppiaineen statuksen?
- 01.04.2015 Oivahymyjä ja hapannaamoja
- 27.03.2015 Urheilusponsoroinnista arvolähtöiseen symbioosiin
- 02.02.2015 Tunteiden ristiriita luovuuden lähteenä
- 05.12.2014 Kateus on paitsi inhimillistä myös hyödyllistä
- 08.10.2014 Mikäs kiire tässä? Jonottamisen sietämätön vaikeus
- 05.09.2014 Valittamatta jättävä asiakas on yritykselle potentiaalinen riski
- 18.06.2014 Kohta on jo syksy
- 28.04.2014 Tunne vie ja brändi vikisee
- 09.04.2014 Kyllä kansa tuntee
- 23.03.2014 Ääni ratkaisee
- 23.02.2014 Moitittavaa ja arvostettavaa epäonnistumista
- 21.01.2014 Sosiaalisessa mediassa ei ole portinvartijoita
- 01.01.2014 Negatiivisuus - ehtymätön ja alihyödynnetty arvonluonnin lähde